3 Nisan 2013 Çarşamba

E-posta Sayınızı Artırmak İçin Üyelik Sayfanız Nasıl Olmalıdır?




E-posta pazarlamasında müşteri datasının artması ve geniş bir kitleye hitap etmenin önemini herhalde hiçbirimiz yadsıyamayız. Bunun için yapılması gereken üç temel nokta olduğunu düşünüyorum; Kayıt, İçerik ve Pazarlama. Bu yazıda efektif müşteri datası sahibi olmak için kayıt sürecinin nasıl olması gerektiği ile ilgili doğru olduğunu düşündüğüm modelleri kısaca sizinle paylaşmak istedim.

En başta bilinmesi gereken konu üye sayınızı artırmak için hiçbir zaman hazır liste alınmaması, kendi müşteri listenizi kendiniz oluşturmanızdır. Hazır listeler; var olmayan, eski, yanlış, jenerik e-postalar (info@, bilgi@ gibi) ve spam tuzakları ile doludur. Hazır listelerle sağlanacak sanal büyüklük sizi kısa vadede birçok müşteriye ulaştığınız yanılgısına götürür. Ancak asıl tehlike uzun vadede yüksek bounce oranları, yüksek spam oranları ve block’larla birlikte kötü bir repütasyon kazanmanızla potansiyel müşterilerinize de ulaşamamanız anlamına da gelebilir.
Yazının devamı için lütfen tıklayınız.

Hiç yorum yok: