15 Ekim 2012 Pazartesi

Hoşgeldin E-Postası’nda (Welcome Email) 6 Önemli Nokta

 
 
Müşteriniz sizden e-posta almak için web sayfanızdaki iletişim formuna bilgilerini girdiğinde bunun güzel bir fırsat olduğunu bilmelisiniz. Bazı sitelerde ekranda “üye oldunuz” ibaresi çıkartılıyor ve hoşgeldin e-postası gönderilmiyor, bazı şirketler ise adet yerini bulsun diye iki cümleden oluşan bir mesaj gönderiyor. Halbuki hoşgeldin e-postası şirketlerin müşteriyle iletişime geçeceği ilk aşama olmasından dolayı bence en önemli e-postalardan birisidir ama çoğu firmanın genelde aynı mesajları iletip bu fırsatı iyi kullanmadığını gözlemliyorum. Bu e-postaya olan geri dönüşler normal bir e-bültene göre 7 kat daha fazla olabildiğinden bu şansı firmalara ne kadar etkili kullanırlarsa onlar için çok faydalı olacaktır. Bu yüzden bunların bilgilendirici ve satışa yönelik olması hem müşteri memnuniyetini hem de satışları artırabilir.
 
Peki hoşgeldin e-postasında nelere dikkat etmelisiniz? Devamı için lütfen tıklayınız.

Hiç yorum yok: