22 Temmuz 2012 Pazar

Müşteriyle Aynı Dili Konuşabilmek İçin Samimi Olmak Yetiyor


Rekabetin artmasıyla birçok marka müşteriye eskisinden çok daha fazla önem vermeye ve en iyi yazılım programlarını alarak onları en iyi şekilde analiz etmeye başlamışlardır. İnsanlara anketler düzenleyip ihtiyaçlarını daha iyi anlayıp piyasaya sürecekleri ürünleri şekillendirmeye, müşterilerinin neye önem verdiklerini öğrenip buna göre hareket etmeye, ve günün sonunda markalarını en iyi şekilde konumlandırıp hem para kazanmaya hem de müşteriyle güzel bir bağ kurmaya çalışmaktadırlar. Kişiye özel hizmet vermek, hele de on binlerce müşteriniz varken gerçekten kolay bir iş değil bu yüzden iyi yazılım sistemlerine ve iyi bir stratejiye ihtiyaç olabiliyor ama bunlar yapılırken de samimiyet maalesef kalmıyor. Müşteriler, yani bizler, şirketlerden gelen mektuplarda, telefon aramalarında veya e-postalarda azda olsa samimiyet istiyoruz ama maalesef işin fazlasıyla robotlaştığını görüyoruz. Ezber bozan uygulamalar yok mu? Devamı için lütfen tıklayınız.

Hiç yorum yok: