22 Temmuz 2012 Pazar

Sizin Hala Çevreci iPhone Hoparlörünüz Yok mu?


Eco-made 2012 yılında çevreyle dost ürünler üretmek amacıyla Los Angeles’da kuruldu. Şirket tasarım ve üretim sürecinin çevre üzerinde minimum etkisinin olmasını, %100 geri dönüştürülmüş veya dönüştürülebilen maddelerle hiçbir şeyi ziyan etmeden üretim yapmayı ve denizaşırı ülkelerde üretim yapmak yerine sadece Los Angeles’da olan üreticiler ile çalışmayı önceliğine almış. Devamı için lütfen tıklayınız.

Hedefe Yönelik E-posta Pazarlaması Kazandırmaya Devam Ediyor


Şirketler müşterileriyle iletişim kurmanın daha düşük maliyetli ama daha etkin yollarını bulmak istiyor. E-posta hala pazarlamanın yükünü taşıyor ve etkin bir biçimde uygulandığında maksimum sonuç getiriyor. Bu yüzden e-posta pazarlama bütçeli, ölçülebilir ve son derece hedefli bir biçimde iletişim kurma yöntemi olarak büyümeye devam ediyor. En iyi sonuçları elde etmek amacıyla e-posta pazarlamanın mümkün olduğunca etkin ve verimli biçimde kullanılması için dikkat alınması gereken 3 temel unsur bulunmaktadır. Devamı için lütfen tıklayınız

Müşteriyle Aynı Dili Konuşabilmek İçin Samimi Olmak Yetiyor


Rekabetin artmasıyla birçok marka müşteriye eskisinden çok daha fazla önem vermeye ve en iyi yazılım programlarını alarak onları en iyi şekilde analiz etmeye başlamışlardır. İnsanlara anketler düzenleyip ihtiyaçlarını daha iyi anlayıp piyasaya sürecekleri ürünleri şekillendirmeye, müşterilerinin neye önem verdiklerini öğrenip buna göre hareket etmeye, ve günün sonunda markalarını en iyi şekilde konumlandırıp hem para kazanmaya hem de müşteriyle güzel bir bağ kurmaya çalışmaktadırlar. Kişiye özel hizmet vermek, hele de on binlerce müşteriniz varken gerçekten kolay bir iş değil bu yüzden iyi yazılım sistemlerine ve iyi bir stratejiye ihtiyaç olabiliyor ama bunlar yapılırken de samimiyet maalesef kalmıyor. Müşteriler, yani bizler, şirketlerden gelen mektuplarda, telefon aramalarında veya e-postalarda azda olsa samimiyet istiyoruz ama maalesef işin fazlasıyla robotlaştığını görüyoruz. Ezber bozan uygulamalar yok mu? Devamı için lütfen tıklayınız.

5 Temmuz 2012 Perşembe

Facebook’un Halka Arzının Düşündürdükleri


Bundan 5-6 sene önce sosyal medya dendiğinde kimse için bir şey ifade etmeyecekti. Günümüzde ise sosyal medya pazarlamanın baş tacı olurken sosyal medya uzmanlığı günümüz iş dünyası’nın en popüler mesleklerinden birisi oldu. Sosyal medya‘da bugüne kadar her yaptığı ile tartışılan en popüler ikon ise kuşkusuz Facebook ve onun kurucusu Marc Zuckerberg olmuştur. Her yaptığı ile olay yaratan ve olumlu – olumsuz tepki alan Facebook’un geçtiğimiz haftalarda milyarca $ değerindeki halka arzı sonrasında ise konu artık sosyal medya uzmanlarından çıkıp uluslararası ekonomistlerin tartışma alanına girdi. Devamı için lütfen tıklayınız