30 Nisan 2012 Pazartesi

Müşteri Memnuniyeti Marka Sadakatini Artırır


Müşteri memnuniyeti dillere pelesenk olan terimlerden birisidir ama bunu gerçek anlamda kaç kişi uyguluyor? Satış yapana kadar müşteriyi baş tacı eden firmalar satış sonrası neden aynı özeni göstermiyor? Satış yapana kadar müşterinin olası her türlü kaprisini çeken firmalar satış sonrası neden müşteriye burnundan kıl aldırmıyor? Devamı için lütfen tıklayınız

29 Nisan 2012 Pazar

Çin’e Özel Pazarlama Stratejisi Geliştiren Markalar


Uluslararası birçok markanın gözü, son dönemlerde hızlı bir yükseliş içinde olan ve Brezilya, Rusya, Hindistan ve Çin’in İngilizce isimlerinin baş harflerinden oluşan BRIC ülkelerinin üzerinde. Özellikle 1.4 milyar nüfusa sahip Çin’de zengin kesimin artması, dünyada Japonya’dan sonra en çok lüks harcama yapan ikinci ülke konumunda olması rekabette öne geçmek isteyen markaları Çin’e özel pazarlama stratejileri yapmaya itiyor. Devamı için lütfen tıklayınız.

Foursquare'i Şirketler Nasıl Etkili Kullanabilir?


Bundan bir sene öncesine kadar bir yere gittiğimizde Facebook’tan bunu @mekan ismi, @semt ismi vs şeklinde duyuruyorduk. Foursquare piyasaya çıktıktan sonra artık tip bu duyurular Foursquare üzerinden yapılmaya başlandı. İnsanlar gittiği bir yeri duyurmak isteyince Foursquare üzerinden check-in yapıyor ve takipçileri de ilgili kişinin nerede olduğunu görüyor. Devamı için lütfen tıklayınız

8 Nisan 2012 Pazar

Facebook Sizi Dürtecek


Aranızda Facebook’da “Poke” ya da Türkçe anlamıyla dürtme butonunu kullanmayan var mıdır? Bazı insanlar bunu kendilerini hızlıca hatırlatmak veya mesaj yazmak yerine kısa yollu bir merhaba demek için kullanırken çok pratik bulmakta. Bazıları ise dürtme işleminden hiç haz almamakta ve kaba bir davranış olarak görmekte. Hayatımıza Facebook sayesinde girmiş bu uygulama sonucunda herkesi herkesi bir şekilde dürtüyor. Allahtan gerçek hayatta böyle dürtülmüyoruz diyenlere kötü bir haberim var, Jasper van Loenen ve Bartholomäus Traubeck adında iki arkadaş Facebook üzerinden sizi dürten kişilerin gerçek hayatta da sizi dürtmesini sağlayan bir cihaz yaptılar. Deavmı için lütfen tıklayınız.

Neden Telemarketing?


Telefonla satış, telesatış veya diğer adıyla telemarketing dünya’da bir çok firma tarafından kullanılmakta olup ülkemizde de gün geçtikçe önem kazanmaktadır. Telemarketing sadece telefon üzerinden satış yapmak gibi algılanmamalıdır. Müşterilerle telefon üzerinden yaptığımız herşey telemarketing kapsamına girer. Bir müşterinin sorunlarını çözmek, ürün/hizmet hakkında bilgilendirmek, randevu almak, satış yapmak kısacası bir çok konuyla alalaklı müşterilerle ilk etapta telefon sayesinde iletişim kurarız. Son zamanlarda çağrı merkezlerindeki artış sayısı, bu sektörde çalışanların 40.000’lere ulaşması, telemarketing ile ilgili eğitimlere olan talebin artması burada bir canlılık olduğunun ve şirketlerin de konuya önem verdiğinin güçlü bir göstergesidir. Devamı için lütfen tıklayınız

2 Nisan 2012 Pazartesi

iPad 2 Almak İçin Daha Ne Bekliyorsun?



Dijital yaşam koçu Bilkom, iPad 2 almak isteyenlerin yüzüne güldü ve son kullanıcı fiyatlarında KDV’si dahil 118 Dolar indirim yapınca iPad 2’ler KDV’si dahil 1065 TL’den satışa çıktı. Bu sayede Amerika’dan iPad alma faslı resmen sona erdi.

İndirim dönemini kaçıranlar çok üzülecek! Çünkü iPad 2’nin 32 GB ve 64 GB’lık yüksek kapasiteli modelleri kampanya ardından tükenecek ve sadece iPad 2 16 GB satışta kalacak.

Siyah mı istersin, beyaz mı istersin bilinmez ama herkesin bu çok hesaplı iPad 2’leri almak isteyeceği kesin!

Daha fazla bilgi için tıklayın.

Bir bumads advertorial içeriğidir.